İDARİ PERSONEL İŞLEMLERİ


  • Her ay sonunda idari personelin terfi işlemlerinin sağlanması
  • Öğrenim değerlendirmesi ve intibak işlemlerinin yapılması
  • Sözleşmeli personel alımına yönelik ilan süreçlerinin yürütülmesi
  • Sözleşmeli personelin kadroya geçişi işlemlerinin gerçekleştirilmesi
  • Görevde yükselme ve unvan değişikliği sınavına ilişkin süreçlerin yürütülmesi
  • Üniversitemiz idari kadro cetvellerinin sağlıklı bir biçimde tutulması
  • Kadro iptal-ihdas, dolu-boş derece ve unvan değişikliği, açıktan atama kullanım izni gibi tüm kadro işlemlerinin oluşturulması
  • Yeni kurulan ya da kapatılan birimlerin kadro çalışmalarının yapılması
  • İdari personelle ilgili kadro planlamasında organizasyonunun sağlanması
  • İlgili mevzuatlar çerçevesinde açıktan, nakil ve yeniden atama işlemlerinin gerçekleştirilmesi
  • İstifa ya da naklen giden işlemlerinin yapılması
  • Emeklilik işlemlerini yürütülmesi
  • Görevden ilişiği kesilerek ayrılan personel işlemlerinin yapılması
  • Göreve başlayan /görevden ayrılan idari personel bilgilerinin siteme aktarılması ve listelerin tutulması
  • İdari personelin özlük bilgilerinin tutulması ile güncelleme işlemlerini gerçekleştirilmesi
  • Kamu e-uygulama, idari YÖKSİS ve NHR kayıtlarının tutulması
  • Daire Başkanlığına gelen evraklara gereğinin yapılmasının sağlanması ve sonucunun takip adilmesi
  • Aday memurların eğitilmesine yönelik süreçlerin düzenlenmesi
  • Aday memurların asalet işlemlerinin gerçekleştirilmesi
  • Özlük dosyalarının oluşturulması, birleştirilmesi, incelenmesi ve düzenlenmesi
  • İdari personele ilişkin mevzuatların takip edilerek değişiklikler kapsamında gerekli işlemlerin icra edilmesi
  • Cumhurbaşkanlığı, İlgili Bakanlıklar, Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı, Sayıştay, Valilik gibi Makamların ya da Üniversitemizin ilgili birimlerinin istedikleri çeşitli sistemsel verilerin oluşturulması, izleme formları, çizelge ve listelerin hazırlanarak sunulması
  • İdari personelin kurumlar arası ve kurum içi görevlendirme işlemlerinin gerçekleştirilmesi
  • Hastalık izni ve sağlık raporlarını incelenerek işleme alınması
  • İdari personel yıllık, mazeret, evlenme, doğum, ölüm gibi izinlerinin işlemlerini yapılması
  • İdari personelin aylıksız izin taleplerinin Rektörlük Makamına sunularak işlerin gerçekleştirilmesi
  • Disiplin cezasına ilişkin kayıtların tutulması ve ilgili soruşturmaya esas olacak bilgi/belgelerin istenilmesi durumunda teslim edilmesi
  • İdari personele ait hizmet ve görev yeri belgelerinin düzenlenmesi
  • İdari personel pasaport ve personel kimlik kartı işlemlerinin gerçekleştirilmesi
  • Kişisel bilgilerin gizliliği, değişikliklerin güncellenmesi ve saklanması

Son Güncelleme: 2025-10-28 12:48:33

                                                                                           Bilgi Islem Daire Baskanligi © 2010-2025